Thursday, November 18, 2010

Heran #3: Lelaki memang lembab untuk ambil hati perempuan ke?

berapa banyak perempuan dekat sini mempunyai kekasih yang sangat pandai ambil hati?
kalau diperhatikan, berapa saja lah lelaki dalam dunia ni pandai ambil hati. menyakitkan hati ada lah. dasar lembab ke? *oops*


tahukah kamu apa cara paling mudah untuk ambil hati perempuan?
*gelak*
serahkan saja 1 2 lagu untuk dia dengar. pasti. walau sampai bila pun, bila terdengar kembali lagu itu, pasti perempuan akan ingat balik. tak kira lah kenangan dengan lelaki itu indah atau hodoh.


tapi. tapi.
pastikan lah lagu itu sangat sedap untuk perempuan itu hayati.
cikgaru pun cair!
walaupun lagu sedap, tapi liriknya kadang-kadang tidak masuk akal. kasi lah satu lagu yang universal dan sesuai untuk perempuan. yang penting, baca dulu liriknya.


5 comments:

  1. yeap thats rite, pernah dapat lagu salah, takbisa memilihmu, *err, sedih kann ? HAHA


    new entri xD :
    the truth bout perempuan named girl

    ReplyDelete
  2. betul.lelaki agak lembab sikit, tapi dorang boleh ja jadi se-sweet yang kita tak aspect pun kan!

    ReplyDelete
  3. lelaki memg mcm tu,... kadang3 kena cakap baru mereka paham... tu la lelaki ... hehehe.... :)

    ReplyDelete

yang dengar cakap aku